Terug naar cases
logo profi-workers
Content Webdesign

Krachten online werven met je nieuwe uitzendbureau: wat heb je nodig?

Wij ontwikkelden een volledig door Profi-Workers aan te passen website met content die hun persoonlijke werkwijze benadrukt.

Het online, flexibele jasje van Profi-Workers.

Profi-Workers is een pas geopend uitzendbureau in Heemstede. De opdracht was helder: de Profi-Workers-huisstijl moest in de toenmalige website terugkomen. Ook belangrijk: afbeeldingen en tekst moesten aan te passen zijn. Begrijpelijk, want directe controle over de inhoud van je website is wel zo handig. Je wilt als ondernemer niet voor elke simpele aanpassing contact hoeven zoeken met je websitebeheerder. Met die gedachte gingen we aan de slag. 

website profi-workers
Zodra je arriveert op de homepage, is het gelijk duidelijk wat Profi-Workers doet. De afbeelding past bij hun persoonlijke manier van werken.

Een jasje met nieuwe tekst.

Om zowel werkzoekenden als werkgevers snel naar de juiste plek op de website te begeleiden, namen we de structuur van enkele pagina’s op de website onder handen. We vonden dat de tekst hierbij moest aansluiten, dus hebben we een deel hiervan volledig herschreven. Omdat we toch al bezig waren, dachten we: gelijk rekening houden met de vindbaarheid in Google! De tekst op je website is namelijk een bepalende factor voor je positie in Google.